Количка

0 артикула

Категории

Шум в хидравличната система

Дата: 2018-06-11

 

          Причините за шума са различни, като зависят и от течността. Ако тя е тъмна и има замърсявания, нужно е да се направи промивка на системата и да се замени. Шумът (характерно виене) може да е породен от несъосност или неправилно натягане на задвижващия ремък. Това се отстранява чрез регулировка.

          Дефекти по редукционния клапан и семерингите се срещат рядко, но и те водят до увеличение на шума при работа на помпата. В този случай трябва да се заменят неизправните детайли.

          Преди всичко причина за шумове се явява износването на триещите се части – това са лагерите и работните лопатки.

Препоръки:

 

          Износването на лагерите може да се определи по луфта или по неравномерното въртене на оста на помпата. Преди това трябва да се свали задвижващия ремък. При износване на пластините, се получава характерен шум, при завъртане на волана в крайно положение.При шум в хидравличната система, предизвикан от износване, се препоръчва обработка с Гел-ревитализант ХАДО  ЕХ120 за хидравлична система.

Отличителните характеристики и вероятните причини за “тежък волан“ могат да бъдат следните:

          - Механично износване на помпата в системата за усилване на волана

          - Недостатъчно ниво на течността в резервоара в системата

          - Загуба на мобилност на вентила за претоварване в системата

          - Неправилно натягане или износване на задвижващия ремък в хидравличната помпа

          - Поява на стържещ шум при завъртане на волана

          - Воланът трудно се връща в изходно положение

Вероятни причини: възникване или прогресиране на дефекти в рейката или кормилния механизъм.

 

Проблеми: ''твърд волан" при бързо смяна на посоката на въртене .

Вероятни причини:

           - Въздух в системата

          - Понижението на производителността на помпата се дължи на износване

          - Ниско напрежение или износване на задвижващия ремък

 

           Когато производителността на системата е намалена поради механичното износване, се препоръчва да се извърши пълна смяна на хидравличната течност (препоръчваме да използвате съответните флуиди XADO: XADO ATF III, XADO ATF III / IV / V, XADO ATF VI,  или LHM). След смяна на хидравличната течност се препоръчва третиране на системата с един от следните продукти XADO: Ревитализант EX120 за хидравлична система, Ревитализант за хидравлична система XADO МАКСИМУМ xидравлики за камиони.

          Когато нивото на течността е недостатъчно, трябва да се напълни. Причината за изтичането трябва да бъде определена и елиминирана.

          Когато задвижващият ремък е с ниско напрежение, препоръчително е първо да определите причината: ако проблемът е износване, ремъкът трябва да се смени;При неправилен натяг на ремъка, трябва да се коригира.

Забележка: За да запазите ремъка, препоръчваме да използвате Verilube Belt Reconditioners.