Дата: 2020-03-20
Темата за DPF - а е все по-актуална в днешно време. От опита ни сме стигнали до извода, че това е тема, която е доста подценявана, но която води до сериозни проблеми при ненавременни мерки.
Ние от XADO имаме решениение, при което със системно използване ще си спестите доста главоболия и пари. Решението е ATOMEX DPF Cleaner and Restorer. Продукта е насочен основно, към пасивната регенерация на DPF - а. Той съдържа в себе си катализатори на горенето, които увеличават скоростта на изгаряне на горивото, което допълнително повишават температурата на отработените газове, спомагайки изгарянето и отстраняването на частиците сажди от филтъра. Филтъра се почиства и възстановява. Ако DPF - a е запушен над 45% добавката ще помогне при активната регенерация с допълнителното повишаване на температурата на отработените газове.
Доста често проблемите с DPF -а са свързани с проблеми свързани със запушване на дюзите, блокиране на EGR клапана от задръстване със сажди, проблем с дроселовата клапа от замърсяване и др. При тези проблеми нашето решение е ATOMEX Multi Cleaner и Спрей за почиствана на EGR клапи и дебитомери.
С продуктите ни ще постигнете сигурност и спокойствие, за вас и вашият автомобил - на минимална цена.
Какво е пасивна регенерация?
По време на дълги пътувания по магистрала настъпва “пасивна” регенерация. Това е процес, който не изисква намеса от двигателния компютър, а само проследяване и ако е необходимо коригиране на смесите на говиро и въздух за моментно вдигане на по-висока температура. Пасивната регнерация разчита на повишените температури на отработените газове при продължително пътуване (температури между 350 и 500 ° C в DPF). Процедурата протича бавно и непрекъснато.
Какво е активна регенерация?
Активна „регенерация“ е когато ECU на двигателя се намеси. Това става когато сензорът за следене на DPF (G450/G505) сигнализира, че саждите в DPF са 45%. Процедурата трае около 5 – 10 минути. Това се наблюдава при проблеми, свързани най-често с периферията на двигателя, дюзи, повреден сензор G450/505, софтуерен проблем, повреда в EGR системата или провреда в смукателната система. ECU предприема действия за повишаване на температурата на отработените газове на двигателя до над 600 ° C, като те включват изключване на EGR системата изцяло и увеличаване на периода на впръскване на горивото. Поколенията след 2011 година имат 3-ти цикъл на впръскване на дюзите, наречен следвпръскване. Той е изцяло за регенерацията на DPF-a. Ако констатираш този цикъл, че се повторя повече от един път, значи, че имаш някакъв проблем с периферията на твоя двигател, не с DPF филтъра.